Dlaczego Present Simple?

Witam wszystkich na moim nowym blogu poświęconym nauce języka angielskiego? Na początek – skąd ta dziwna nazwa? W końcu angielski to nie tylko jeden czas! Oczywiście, że nie, ale według mnie – jest to najważniejszy czas. Jest to zazwyczaj pierwszy czas jaki poznajemy – taki pierwszy krok. W polskich szkołach wciąż największy nacisk kładzie się na naukę gramatyki i pierwsza lekcja to najczęściej tłumaczenie ‚to be’ oraz proste zdania w Present Simple.

Na mojej stronie, postaram się przeprowadzić taki krótki kurs online – zacznę oczywiście od Present Simple, czyli od czasu teraźniejszego prostego, ale mam nadzieje, iż przedstawię to w taki sposób, iż wyciągnięcie z tej strony dużo więcej niż z lekcji w państwowych szkołach.

Chciałabym tylko zaznaczyć, iż nie mam zamiaru wymyślać koła od nowa. Jeśli jakaś strona innego autora ma fajne opracowane np.: ćwiczenia, to będę Was do niej odsyłać. W końcu, chodzi o to, byście jak najlepiej zrozumieli podstawy angielskiego. A ja się będę cieszyć, jeśli choć trochę w tym pomogę!

Zwykły wpis

Skomentuj

